Saturday 5 November 2011

T@M@t!!!! sO H@ppY

Sedang khusyuk menonton cerita Sutun,
Bersama jiran sebelah,
Sudah tamat peperiksaan akhir tahun,
syukur, Alhamdulillah...

Assalamualaikum..... Alhamdulillah... saya baru tamat periksa akhir tahun semalam... Boleh rileks kan otak yang penat memikirkan jawapan... Sekurang-kurangnya sampai tahun depan je...

Tahun depan saya nak belajar bersungguh-sungguh... Saya nak dapatkan apa yang diharapkan oleh orang disekeliling saya, iaitu 10A... Itu termasuk sivik la... Saya nak pecahkan rekod sekolah saya... MAAHAD LUGHATUL QURAN, saya akan pecahkan rekod sekolah...

Tapi, kejayaan takkan datang bergolek... Kita perlu berusaha barulah boleh berjaya... Tapi, jangan lah kita tinggalkan suruhan ALLAH semata-mata sebab study... Kita juga perlu berdoa agar kita boleh berjaya....  Doa ialah SENJATA ORANG MUKMIN... Jadi, janganlah lupa untuk berdoa selepas setiap kali sembahyang 5 waktu...

Saya rasa, post kali tak nak panjang sangat... Sekian, wassalamualaikum...

AMALKANLAH!!!!

No comments:

Post a Comment