Tuesday 16 February 2016

Catatan Kembali :)

Bismillah,

Pulau Pandan jauh ke tengah,
Gunung Daik bercabang tiga,
Sekian lama tidak menjengah,
Hadir kini membawa berita.

Assalamualaikum,
Alhamdulillah, akhirnya saya kembali menulis di dalam blog ini. Nampak gaya, blog ini tetap dapat kunjungan walaupun sudah ditinggalkan sekian lama. Hehehe. Terima kasih.

Harap semuanya dalam redha ALLAH di samping kesihatan yang baik. Maaf, dua tahun kebelakangan ini (2014-2015), saya kurang update blog.

Nak tahu kenapa?

Ini saya nak cerita. Dua tahun tersebut adalah tahun mencabar bagi saya. Antara sebabnya:
  • Saya first time tinggal di asrama - tingkatan 5-6
  • Jarang pulang ke rumah - walau family datang every week
  • menduduki SPM - tahun 2014
  • menduduki STAM - tahun 2015
Saya yakin, ada yang gelak sebab tingkatan 5 baru masuk asrama. Well said, saya ANAK EMAK. Hahahaha.

Instead, sekarang saya akan mula menulis semula di blog ini. InsyaALLAH. Doakan okay :)

Ilal LiQa' wa Ma'as Salamah :)

Wassalamualaikum.

No comments:

Post a Comment