Monday 29 August 2011

Kad RAya

Dalam perjalanan menuju ke pekan,
singgah sebentar membeli kunci,

kali ini ingin menceritakan,
kad raya pertama tahun ini...

Assalamualaikum...
sebenarnya, saya bukan nak berbangga, tapi saje je nak isi tempat & masa kat blog ni... boring... kad raya ni dapat dari seorang kawan yang memang baik.... bukan sebab lain tapi kerana ingin meminta maaf je... tapi bila difikirkan, dia takde pon buat salah kat saya.... hmmm... xpe larhh... dia bukan bagi saya seorang, ade lagi budak lain... kawan yang dia rapat... kiranya, saya ni kawan baik dia gak lahhh... huhuhuhu... saya nak balas tapi tak sempat pulak... ishhhh, takpe lah, naik sekolah nanti lah... ALAMAK, naik sekolah ade periksa lisan... surah sajadah ngan yassin... emmm, xpe, insyaALLAH sempat nak hafal... AMIN.. sekian..

No comments:

Post a Comment