Wednesday, 7 August 2013

Ucapan Raya

بسم الله الرحمـٰن الرحيم

Bermaaf-maafan di pagi Aidilfitri ,
Tanda kesyukuran kepada ALLAH ,
Ramadhan pergi Syawal Mengganti ,
Semoga disambut dengan meriah .

Assalamualaikum . Alhamdulillah , setelah sebulan berpuasa , esok kita akan menyambut bulan Syawal . Yeah ! ! Sekarang ni baru ana ada kesempatan untuk bagi ucapan pada anta/anti semua . Tak apa lah , asalkan belum terlambat sudahlah . Hehehe .

Pada kesempatan ini , ana meyusun 10 jari , mohon ampun sekiranya ana ada TERkasar bahasa , TERsilap bicara , TERlebih bisa kata-kata , TERburuk sangka, TERmarah tiba-tiba , TERlukakan hati ,  TERsasul yang tak sengaja , TERtanya yang tak tentu hala , TERcubit/TERpukul kat mana-mana , TERsinggungkan perasaan , TERpinjam harta benda , TERmoody tak semena-mena , TERumpat bila-bila , gurau TERlebih senda , dan macam-macam lagi yang TERsalah & TERsilap .

Pada Scientist Generation , ana juga nak minta maaf sebab tak dapat ikut anta/anti semua beriftar hari itu . Sebabnya , .................(adalah)..................... Biarlah hanya ALLAH yang tahu . Hehehehe . Asif Jiddan ea ! ? Erm , ana pun nak minta maaf pada semua kalau tak senang dengan ana selama ini . Ana hanyalah manusia biasa yang tak sempurna dan tak lari dari melakukan kesilapan . Duit Raya ? Itu nanti ana fikirkan . Kalau ada rezeki , ana bagilah pada anta/anti semua . KALAU ADA REZEKI TAU ! !

Pada para guru pula , saya nak minta maaf kalau saya tak siap kerja sekolah , buat perangai dalam kelas , tak dapatkan keputusan yang terbaik setiap peperiksaan . Saya juga minta maaf sebab tahun ni prestasi saya semakin menurun . Mungkin sebab banyak berangan dan main game kot . Hehehehe . Dah ketagih , tak boleh nak buat apa . .

Akhir sekali , SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR & BATIN . KULLU AMIN WA ANTUM BIKHAIR . Semoga kita bertemu lagi pada Ramadhan akan datang dan ibadah kita selama ini diterima ALLAH. Wassalamualaikum . .


No comments:

Post a Comment