Thursday 6 October 2011

SMRA!!! oh SMRA!!!

Badak sumbu, badak air,
Susah bangun bila terbalik,
Sudah tiba SMRA,
Masa untuk buat yg terbaik.

BERSEDIALAH!!!
Assalamualaikum... Alhamdulillah, saya sempt bkak blog n tlis cerita kt sini... Minggu dpn saya dh nk periksa SMRA... Saya dah bersedia... Tapi saya kurng yakin lah bleh dpt jawab semua soalan bhgian ba'.. Lebih2 lgi mata pelajrn SIRAH, TAFSIR, TAUHID n HADIS.. Saye bley jawab bhgian 2, tp, saya belum hafal lgi.. InsyaALLAH... Saya dpt hafal dlm mne yg terdekat ni... AMIN! AMIN! YA RABBAL ALAMIN...


SEMOGA MENDAPAT KEJAYAAN
Saya pown sesangat berharap mendapat kejayaan, MUMTAZ SOFI.. Tapi, saya bkan mengharapkan saya sorng je yg dpt Mumtaz, tapi ngn kwn2 sekali. X bestlah kalau diri sendiri je yg dpt kejayaan, nk jugak raikan dgn kwn2.. Bkan 2 je, disebabkn kwn jugaklh sye bley dpt kejayaan.. Saya berdoa agar classmate 2@1 akan dpt MUMTAZ SOFI. Chaiyok!!! Sekian, Wassalamualaikum...

No comments:

Post a Comment